Bestilling

Hvordan bestiller jeg?

Hos JUST EAT kan du bestille maten i 3 enkle trinn:

Angi plasseringen din.
Velg restaurant og mat.
Betal og få maten levert.

Tips: Hvis du oppretter en konto for JUST EAT, trenger du ikke å skrive inn dataene dine hver gang.

Hvordan endrer jeg bestillingen min?

Når bestillingen din er lagt, sendes den direkte til restauranten. Hvis du vil endre bestillingen din, må du ringe restauranten på telefonnummeret som er oppgitt i bekreftelses-e-posten. På grunn av den korte tiden som restauranter har på å forberede bestillinger kan du dessverre ikke endre bestillingen din gjennom JUST EAT.
Hvis du har betalt for bestillingen din via nettet, må du kansellere bestillingen og legge inn en ny bestilling med de riktige produktene. I dette tilfellet, vennligst kontakt vår kundeservice, slik at vi kan refundere totalbeløpet for den kansellerte bestillingen (etter mottatt bekreftelse fra restauranten).

Hvordan kansellerer jeg ordren min?

For å kansellere en ordre, må du kontakte restauranten umiddelbart. Du finner telefonnummeret i bekreftelses-e-posten. En kansellering er ikke alltid mulig gjennom JUST EAT fordi restauranten må informeres direkte om kanselleringen.

Hvis du betalte ordren din via nettet, må du informere JUST EAT om kanselleringen ved å kontakte kundeservice. JUST EAT vil forhøre seg med restauranten om kanselleringen og tilbakebetale totalbeløpet for ordren. Denne refusjonen kan ta opptil ti dager, avhengig av den valgte betalingsmetoden.

Hvordan bekreftes min ordre?

Når du har lagt inn ordren, vil du motta en bekreftelses-e-post, sendt til adressen du skrev inn mens du bestilte. Behold denne e-postadressen og ordrenummeret ditt i tilfelle du har spørsmål eller kommentarer vedrørende ordren din. Når du har mottatt e-postbekreftelsen, vil JUST EATta av seg resten. Bare len deg tilbake, slapp av og nyt måltidet!

Jeg har ikke mottatt en bekreftelse.

Hvis du mottar et ordrenummer etter at du har lagt inn ordren, er ordren din sendt. Bekreftelses-e-posten ligger sannsynligvis bare i søppelposten din i stedet for i innboksen.

Hvis du ikke mottok et ordrenummer, kan du kontakte kundeservice for å finne ut om ordren din blir behandlet eller ikke. Del e-postadressen du oppga da du bestilte, og navnet på den valgte restauranten.

Hvor kan jeg spesifisere spesielle ønsker om maten min?

Vi prøver vårt beste for å ha alle mulige alternativer tilgjengelige ved å velge kjøkkentyper gjennom valgboksene i menyene.

I tillegg kan du legge til merknader per matvare. Først legger du varen i kurven. Hvis du viser kurven, har du muligheten til å legge til en kommentar per vare. For å gjøre det, trykk på den lille pennen til venstre for matvaren. Du kan nå skrive alle merknader bare for denne matvaren. Klar? Trykk på "Legg til". Ombestemt deg? Med denne funksjonen kan du også endre eller slette merknadene dine.

Har du generell informasjon, som forklaringer på adressen din eller levering? Gi beskjed til restauranten i det siste trinnet i ordren din. Der finner du en boks kalt "merknader" hvor du kan fortelle restauranten om denne informasjonen.