Food Tracker®

Hva er Food Tracker®?

Med Food Tracker® vet du hvor maten din er til enhver tid! Du trenger ikke lenger lure på når maten din kommer, og om du får litt ekstra tid til å fullføre det du driver med før sjåføren er på døren. Slik fungerer det: Partnerrestauranter som deler dataene sine med oss, kan gi oss informasjon om når de godtar ordren din, når de begynner å forberede den og når de sender den ut for levering. Når vi mottar informasjonen fra restauranten, deler Food Tracker® denne informasjonen med deg. Det samme gjelder for sjåfører. Når en sjåfør deler informasjonen om hvor de befinner seg, vil Food Tracker® vise det i sanntid på kartet. Du vet derfor nesten nøyaktig når maten din kommer og når du kan begynne å dekke bordet!

Hvor finner jeg Food Tracker®?

Når du har fullført ordren din, vises Food Tracker®. På denne siden vil du se statusoppdateringer angående ordren din som vi har mottatt fra restauranten, og en liten nedtellingsklokke som viser tiden som er igjen før maten din ankommer. Du kan også se Food Tracker®-siden ved å klikke på "Spor din ordre - knapp" i bekreftelses-e-posten. Hvis du har bestilt via nettsiden, vil du motta en tekstmelding på telefonen med ordrebekreftelse og beregnet ankomsttid. Når du bestiller via appen vår, mottar du automatisk pushmeldinger med statusoppdateringer på smarttelefonen din. Men; du må ha aktivert pushvarsling.

Ordren min ankom ikke i tide. Hvordan er dette mulig?

Siden leveringstiden er et estimat, kan det noen ganger være litt annerledes. Tok det altfor lang tid å ankomme? Ta kontakt med vår kundeserviceavdeling via [email protected] De vil se på det så snart som mulig.

Hvorfor ser jeg ikke noe som beveger seg på kartet?

Hvis vi mottar informasjon om sjåførens plassering, vil vi dele dette med deg i Food Tracker®. Hvis du ikke ser noe som beveger seg på kartet, betyr dette at vi ikke har mottatt sjåførens informasjon.

Jeg har ikke mottatt noen meldinger med statusoppdateringer på ordren min.

Mottok du en bekreftelses-e-post? Hvis ja, sjekk om du har skrevet inn riktig telefonnummer.

Vær oppmerksom på at kunder som bestiller via nettsiden vil motta en tekstmelding som bekrefter ordren og gir en estimert ankomsttid. Bestilte du via appen vår? I så fall kan du se om du har aktivert push-varsler fra tjenesten vår på telefonen din.
Hvis ingen av forslagene hjelper, kan du kontakte vår kundeserviceavdeling via chat eller [email protected] Så vil de vil undersøke nærmere.

Vi håper vi har svart på spørsmålene dine om Food Tracker®. Dersom du har andre synspunkter eller spørsmål som ikke har blitt besvart kan du ta kontakt med vårt kundeserviceteam. De hjelper deg gjerne!"