Kontaktfrie levering

Hos JUST EAT tar vi den siste globale utviklingen knyttet til Coronavirus svært seriøst

Sikkerheten til kundene, sjåførene og restaurantpartnerne våre er fortsatt vår høyeste prioritet. Vi overvåker kontinuerlig situasjonen og følger alle instruksjoner fra lokale helsemyndigheter.

For å øke sikkerheten til alle involverte, tilbyr sjåførene våre nå kontaktløs levering. Dette betyr at alle ordre betalt på nettet blir liggende ved døren, og dermed forhindrer personlig kontakt.

or mer informasjon om våre tiltak rundt koronasituasjonen, se Ofte stilte spørsmål nedenfor.

Hvordan fungerer den kontaktfrie leveransen?

Hvis du valgte en nettbasert betalingsmetode, vil ordren din bli levert uten fysisk kontakt. Dette betyr at budet vil plassere leveringsposen foran døren din. Budet vil da ringe på døren og gå bort fra døren din og vente til du henter ordren.

Hva om jeg vil betale kontant?

Vi oppfordrer deg til å velge en nettbasert betalingsmetode for å unngå fysisk kontakt med budene våre, for ytterligere å redusere risikoen for kunder og bud.

Hva om jeg ikke vil at maten skal bli liggende på gulvet

Vi følger strenge hygienetiltak når det gjelder levering av maten din. Derfor vil maten din ikke komme i kontakt med bakken direkte. Vi oppfordrer deg til å følge sporing av levering via appen for å vite nøyaktig når maten kommer, og hente den umiddelbart etter at dørklokken ringer. Budene blir bedt om å plassere leveringsposen foran døren, ringe på døren og gå bort fra døren. Han/hun vil vente til du henter ordren din for å sikre at den når deg.

Vil maten være uten tilsyn?

Matleveringen vil aldri etterlates uten tilsyn. Budene blir bedt om å plassere ordren foran døren, ringe på døren og gå bort fra døren. Han/hun vil vente til du henter ordren din for å sikre at den når trygt fram til deg.

Under hvilke omstendigheter vil dere stoppe leveringstjenesten?

Sikkerheten til våre kunder og bud er vår høyeste prioritet. Vi overvåker kontinuerlig utviklingen og tar anbefalte forholdsregler som gjelder det bredere samfunnet. Vi følger instruksjonene fra myndighetene og vil handle deretter hvis de endres.

Hva gjør dere og restaurantene for å sikre at sjåfører leverer mat trygt?

Sikkerheten til våre kunder og sjåfører er vår høyeste prioritet. Vi har gitt helse- og sikkerhetsinstruksjoner til alle sjåfører i alle land, og medarbeiderne er spesifikt opplært i korrekte forebyggende tiltak. I tillegg til hygieneutstyret som allerede finnes på sentralene våre, tilbyr vi antibakterielle håndrens og desinfiserende sprayer. For våre eksterne bud foregår for tiden taktisk distribusjon av antibakterielle hånddesinfeksjon, basert på plassering, med enten sentral eller lokal distribusjon eller et avtalt innsamlingssted. Distribusjon og bruk av hygienisk utstyr overvåkes nøye for å sikre at det er en konstant forsyning til sentralene og eksterne sjåfører. Protokoller for kontaktløse innsamlinger/leveranser er også implementert med umiddelbar virkning.