Kontoen min

Hva er fordelene med en konto?

Du er ikke forpliktet til å opprette en konto, men det er veldig nyttig. Det er flere fordeler:

All ordrehistorikken din er lagret, og du kan se den når som helst.
Hvis du likte en ordre veldig godt, kan du bestille den igjen direkte (kun tilgjengelig via appen)
Legg til flere adresser slik at du raskt kan velge ønsket leveringssted. Veldig praktisk hvis
du liker å bestille mat fra forskjellige steder, som for eksempel hjemme, på jobben, med venner osv.
En komplett liste over alle favorittrestaurantene dine. Dette hjelper deg med å bestille enda raskere hos din favoritt-takeaway.
Du kan selvfølgelig alltid endre dine personlige opplysninger i kontoen din.
Du kan bruke kontoen din via nettlesere og appene våre."

Hvordan oppretter jeg en konto?

I løpet av trinn 4 for å fullføre ordren din, kan du opprette en konto direkte via boksene under dine detaljer. Opprett passordet ditt, og bekreft det. Kontoen blir automatisk koblet til e-postadressen du skrev inn. Du vil da bli koblet til direkte.

Det er ikke nødvendig å opprette en konto. Du kan bestille uten å opprette en konto og uten å logge inn. Det er imidlertid mange fordeler med å bruke en konto, se "Hva er fordelene med en konto" for mer informasjon.

Du kan også opprette en konto før du bestiller. Øverst til høyre på nettstedet finner du et ikon med tre horisontale linjer. Du kan opprette en konto her ved å klikke på "Opprett konto". Du må oppgi navn, e-postadresse og passord. Du kan også gjøre dette via appen vår. Det er også mulig å logge inn med Facebook.

Hvordan bruker jeg kontoen min?

Når du er logget inn, vil du alltid bli spurt om du vil gå til kontoen din eller fortsette på samme side. Dette vil ikke avbryte ordreprosessen. Hvis du bestiller mens du er pålogget, blir favorittrestaurantene og ordrene dine lagret for ditt neste besøk. For å gå til kontoen din klikker du bare på "konto" øverst på siden.

I kontoen din kan du endre informasjon og passord og finne favorittrestaurantene dine. Adresseopplysningene dine og alle dine tidligere ordre lagres også i kontoen din. Du kan velge å legge til forskjellige adresser i kontoen din. Dette er veldig nyttig hvis du ofte bestiller fra forskjellige steder!

Du kan også gjenta noen av dine tidligere ordre. Under ordre velger du ordren du vil gjenta, og trykker deretter "Bestill dette igen". Ordren går direkte til handlekurven din. Derfra avslutter du ordreprosessen ved å velge adresse og betalingsmetode. Dette alternativet er tilgjengelig i appen vår.
I tillegg til det kan du også se hvor mye lojalitetspoeng du allerede har samlet, og gå til lojalitetsbutikken for å løse inn lojalitetspoeng.

Jeg har glemt passordet mitt.

Har du allerede opprettet en konto, men glemt passordet ditt? Klikk på "Logg inn" øverst på siden. Klikk deretter på "Glemt passord?". Fyll ut e-postadressen din, og et nytt passord vil bli sendt til deg via e-post.

Det samme alternativet er også tilgjengelig i appen vår.

Trenger jeg en konto for å bestille?

Nei, hvis du vil bestille et måltid på nettsiden vår, trenger du ikke opprette en konto. Vi mener det bør være raskt og enkelt å bestille mat på nett. Så hvis du ikke ønsker en konto, kan du fortsatt bestille.

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Hvis du vil slette kontoen din, kan du kontakte kundeserviceteamet vårt. For å fjerne kontoen din trenger vi følgende informasjon: For- og etternavn og e-postadressen som er koblet til kontoen din.