Stempelkort

Hva er stempelkort?

Ved å bestille via JUST EAT har du muligheten til å samle på stempler fra favorittrestaurantene dine. Disse stemplene kan byttes mot kuponger på restauranten der de ble samlet inn.

Stemplene tildeles e-postadressen du vanligvis bruker hos JUST EAT. Du mottar en e-post når du har mottatt et nytt stempel. For å bruke stempelkortet til rabatt, må du samle 5 stempler på samme restaurant. Etter å ha samlet 5 stempler (fullt stempelkort), vil du motta en e-post med en rabattkode som er 10 % av summen av dine 5 tidligere bestillinger. For eksempel: Hvis du bestilte 5 ganger for 300NOK, får du en kupong på 150NOK. Husk at du må oppnå minimumsverdi i restauranten for å bruke kupongen.

Hver betalingsmetode lar deg samle stempler, men for å bruke lojalitetsstemplene må du velge en av de tilbudte nettbaserte betalingsmetodene.

Rabattkoden vil være gyldig i 90 dager. Du finner utløpsdatoen i e-posten.

Jeg har ikke mottatt en e-post med stempelkort.

Dette kan ha forskjellige grunner:

  • Restauranten deltar ikke i stempelkortprogrammet
  • Stempelet ditt er i spam-innboksen din
  • Du har avsluttet abonnementet på nyhetsbrevet vårt
  • Du har brukt en annen e-postadresse denne gangen
  • Ordren din ble kansellert
  • Du brukte en annen rabatt med denne ordren.

Hvordan kan jeg sjekke tilgjengeligheten på stempelkortene mine?

Hver gang du mottar et stempel, vil du motta en e-post fra JUST EAT med gjeldende status for dine innsamlede stempler på hver restaurant.

I hvilken restaurant kan jeg bruke stempelkortet?

Når du har samlet alle de fem stemplene for en bestemt restaurant, vil du motta en e-post med en rabattkode. Denne koden kan kun brukes i restauranten der du har samlet hele stempelkortet.

Hva slags rabatt kan jeg få?

Etter å ha samlet 5 stempler (utfylt stempelkort), vil du automatisk motta en e-post med en rabattkode. Koden vil være gyldig i 90 dager. Verdien av rabattkoden for et fullstendig stempelkort tilsvarer 10 % av summen av dine 5 tidligere ordre.