Takeaway Pay

Bruk Takeaway Pay til følgende ...

Takeaway Pay er en digital godtgjørelse gitt av en organisasjon for bestilling av mat via {Just Eat}. Sjekk ut our website for mer informasjon.

Jeg vil at firmaet mitt skal abonnere, hvordan fungerer det?

Flott! Du kan kontakte teamet vårt via [email protected], eller henvise firmaet ditt til nettsiden vår for mer informasjon og registrering.

Hvordan kan jeg bestille med Takeaway Pay-godtgjørelsen?

  1. Logg inn på nettsiden eller appen vår med e-postadressen som er knyttet til Takeaway Pay-godtgjørelsen din.
  2. Velg henting eller levering, finn favorittmaten din og fortsett til kassen ved å klikke på "Bestill".
  3. I kassen blir godtgjørelsen automatisk trukket fra det totale beløpet.

    Hvis godtgjørelsen din dekker hele beløpet, kan ordren fullføres. Hvis godtgjørelsen ikke dekker det totale beløpet, kan det gjenværende beløpet betales med en annen betalingsmetode.

Hvem kan jeg kontakte hvis jeg har spørsmål eller problemer?

Hvis du har spørsmål om godtgjørelsen din kan du ta kontakt med din Takeaway Pay-administrator. For spørsmål om ordre, levering og andre plattformrelaterte spørsmål vil vårt kundeserviceteam hjelpe deg.

Jeg har ikke mottatt aktiverings-e-posten ennå. Hva kan jeg gjøre?

Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 1 time å motta aktiverings-e-posten etter at bedriftsadministratoren din aktiverer godtgjørelsen. Hvis du allerede har en konto hos JUST EAT med e-postadressen bedriftsadministratoren har angitt, vil du ikke motta en e-post. Godtgjørelsen din vises automatisk på betalingsskjermen når du er logget inn.

Hvordan aktiverer jeg kontoen min for Takeaway Pay?

For å koble godtgjørelsen din til JUST EAT-kontoen din, trenger du bare å aktivere kontoen din for Takeaway Pay:

  1. Klikk på "Aktiver nå" i aktiverings-e-posten du mottar.

Hvis du ikke har mottatt aktiverings-e-posten, må du først sjekke spam-innboksen. Hvis du fremdeles ikke har mottatt aktiverings-e-posten, kan du kontakte bedriftens Takeaway Pay-administrator eller eventarrangør og be dem sende den på nytt.

  1. Hvis du allerede har en JUST EAT-konto, kan du logge inn og koble Takeaway Pay-godtgjørelsen til denne kontoen. Hvis du ikke har en konto eller foretrekker å motta godtgjørelsen på en ny konto, kan du opprette en ny.

  2. Logg inn på JUST EAT-kontoen din via nettstiden vår eller mobilappen. Din tilgjengelige godtgjørelse vil være synlig i hovedmenyen.

Bør jeg koble Takeaway Pay-godtgjørelsen til den eksisterende JUST EAT-kontoen min, eller bør jeg opprette en ny konto?

Det er opp til deg! Noen foretrekker å koble Takeaway Pay-godtgjørelsen til sin profesjonelle e-postadresse hvis godtgjørelsen er gitt av bedriften deres.

Hvor logger jeg inn for å bestille med takeaway Pay-godtgjørelsen?

Gå til JUST EAT via appen eller nettsiden vår. Klikk på menyikonet og logg inn med kontoopplysningene dine. Bestill fra ønsket restaurant. Hvis Takeaway Pay-godtgjørelsen din er tilgjengelig, vil du se den i kassen.

Hvorfor er ikke Takeaway Pay-godtgjørelsen min tilgjengelig akkurat nå?

Bedriften eller eventarrangøren kan sette begrensninger for når og hvor Takeaway Pay-godtgjørelsen din vil være tilgjengelig. Ta kontakt med Takeaway Pay-administratoren din hvis du har spørsmål.

Noe gikk galt, og nå er Takeaway Pay-godtgjørelsen min borte. Hva kan jeg gjøre?

Vi beklager at du opplever tekniske problemer. Godtgjørelsen din vil være tilgjengelig igjen om 1 time. Vent litt og prøv igjen.

Hvorfor kan jeg ikke bruke Takeaway Pay-godtgjørelsen når jeg bestiller fra restauranter som kun tar kontant?

Takeaway Pay er en digital betalingsmetode. Dette betyr at restauranter som kun opererer med kontanter ikke kan akseptere Takeaway Pay som betalingsmetode.