Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

Klikk her for å lese våre generelle vilkår og betingelser.

Hvordan kan jeg abonnere på nyhetsbrevet fra JUST EAT?

Når du bestiller via JUST EAT, kan du velge å abonnere på nyhetsbrevet vårt når du fullfører ordren. Nyhetsbrevet vårt vil informere deg om de nyeste tilbudene og rabattene som tilbys av våre partnerrestauranter, samt andre nyheter og fordeler for våre kunder.

Ønsker du å abonnere eller avslutte abonnementet på nyhetsbrevet? Det er veldig enkelt; du kan gjøre det via kontoen din.
Har du ingen konto? Da kan du klikke her.

Hvordan klager jeg?

Ønsker du å klage på en tjeneste levert av JUST EAT som en megler?
Kontakt gjerne vår kundeservice direkte. Vi vil prøve å behandle klagen din snarest mulig.
Hvis det er et spørsmål som haster om en pågående ordre vil vi gjøre vårt beste for å svare deg innen en time.

Vi lover å svare på andre klager eller spørsmål innenfor 48 arbeidstimer,
men vi er ofte avhengige av den gjeldende restaurantens åpningstid og responstid.

Hvis du har et spørsmål eller en klage på restaurantens tjenester som haster, ber vi deg kontakte restauranten direkte. Telefonnummeret finnes i bekreftelses-e-posten som er sendt til deg etter at ordren er fullført.
Hvis du mener at klagen din mot JUST EAT ikke ble behandlet rettferdig, har du muligheten til å sende inn en klage via EU-kommisjonens RLL-plattform.